Klanttevredenheid
Tevreden of juist niet? Ga met ons in gesprek!Wij gaan graag met u in gesprek
De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons voorop. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. U kunt uw ervaring, opmerking en eventuele verbeterpunten naar ons mailen via het contactformulier. Indien gewenst nemen wij contact met u op om uw bericht te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.
Tevreden over Gebitszorg?
Dan stellen wij het zeer op prijs als u een recensie achter laat op onze Google bedrijfspagina. Uw recensie kan worden getoond op onze website.
Informatiepunt en klachtenregeling
Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren. Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT.
KNMT-klachtenservice
Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten.